Hoe sluit je bestaande klanten uit in Google Ads? Klanten uitsluiten met een customer match lijst.
Lees verderHoe meet je conversies van Microsoft Ads met Google Tagmanager?
Lees verderHoe achterhaal je via welke domeinnaam of website een bezoeker op je website terecht is gekomen?
Lees verderHandleiding: hoe voeg je een gebruiker toe aan je Google Tag Manager account.
Lees verderHandleiding: hoe voeg je een gebruiker toe aan Google Merchant Center?
Lees verderWat is het verschil tussen follow en no-follow links? En waarom beide varianten belangrijk zijn voor SEO.
Lees verderHoe schrijf je pakkende teksten voor je Google Ads advertenties en waar moeten deze aan voldoen?
Lees verderHandleiding: hoe voeg je een extra gebruiker toe aan je Google bedrijfsprofiel pagina?
Lees verder13 SEO tips om hoger te ranken met je Google Mijn bedrijf pagina.
Lees verderHoe importeer je Google Analytics 4 doelen naar je Google Ads account?
Lees verderZo stel je doelen en conversies in met de nieuwe versie van Google Analytics: GA4.
Lees verderHoe je automatisch plaatsnamen en steden toevoegd aan je Google Ads advertenties!
Lees verderHoe koppel je Google Analytics 4 aan je Google Tag Manager? Complete handleiding!
Lees verderHoe maak je een Google Shopping feed voor Google Merchant Center en meet je conversies?
Lees verderHeeft het aantal velden van een contact- of offerteformulier invloed op je conversiepercentage?
Lees verderIs het mogelijk om in Google Universal Analytics doelen te verwijderen? En hoe kun je dit het beste aanpakken?
Lees verderIn GA4 moet je een aantal extra handelingen uitvoeren om een overzicht te krijgen van landingspagina's ten opzichte van Universal Analytics.
Lees verderHoeveel geeft een bedrijf gemiddeld uit aan (online) marketing? En zijn er verschillen tussen startende en gevestigde bedrijven?
Lees verderZijn er alternatieven voor het gebruik van Google? En wat zijn hiervan de voor- en nadelen?
Lees verderWat is er nu écht belangrijk op SEO gebied? Dit zijn de 3 belangrijkste SEO pijlers!
Lees verderWat is er nieuw aan Google Analytics 4 en wat zijn de verschillen met Universal Analytics?
Lees verderLokale landingspagina's zijn onmisbaar in een goede SEO strategie. In deze blog leer je wat een lokale landingspagina's zijn en 11 tips om ze in te zetten.
Lees verderGeef automatisch aan Google Anlytics door via welke campagnes en zoekwoorden mensen doorklikken vanuit Google Ads.
Lees verderMeten hoeveel bezoekers er doorklikken en converteren vanaf je Google bedrijfspagina?
Lees verderHoe kijkt Google naar je website en verschilt dit met de manier waarop wij naar een website kijken?
Lees verderHoe meld je je website aan bij Google en waarom is dit zo belangrijk?
Lees verderWat zijn de kosten voor het onderhouden van een website? En kun je dit eventueel ook zelf?
Lees verderWat is de gemiddelde levensduur van een website en hoe kun je deze eventueel verlengen?
Lees verderWat is de gemiddelde CTR van Google Ads en de organische zoekresultaten van Google?
Lees verder3 manieren om de bezoekers aantallen van een website te achterhalen (van jezelf én je concurrent).
Lees verderAdverteren op naam van je concurrent, wat mag er wel en wat niet?
Lees verderIs het slim om op je eigen bedrijfsnaam te adverteren? Wat zijn hier de voor- en nadelen van?
Lees verderBezoekers van een vorige periode of datum met elkaar vergelijken in Google Analytics.
Lees verderHoe gebruik je WhatsApp zakelijk en met een vast nummer? Je leest het in deze handleiding!
Lees verderTerug in de tijd om te kijken hoe je website er in het verleden uitzag? Dat kan met Web Archive!
Lees verderSEO met garantie en no cure no pay zoekmachine optimalisatie beloftes. Waar moet je op letten en wat kan je verwachten van een partij die dit beloofd?
Lees verderAchterhalen op welke zoektermen je concurrenten adverteren? Of met welke zoektermen zij hoog scoren in Google en van welke websites backlinks komen?
Lees verderVoorkom deze fouten en gebruik geen afbeeldingen die je zomaar op Google hebt gevonden.
Lees verderHoe doe je een zoekwoorden onderzoek en welke tools gebruik je hiervoor?
Lees verderGoogle bevestigd opnieuw: dikgedrukte tekst heeft een positief effect op je SEO!
Lees verder5 tips waar je op kunt letten bij je zoektocht naar een betrouwbare website bouwer.
Lees verderWat zijn de kosten van een online marketing bureau en hoe zijn deze opgebouwd?
Lees verderStappenplan om Google Analytics te koppelen aan de Google Tag Manager.
Lees verderTwijfel je of de e-mail die je verstuurd wel aankomt bij de ontvanger? Test het eenvoudig met Mail Tester!
Lees verderWat zijn Google Ads extensies? En hoe kun je ze inzetten om meer rendement uit je Google Ads...
Lees verderWebsite en webshop in één? Of een losse website en een losse webshop?
Lees verderMet LeadInfo kun je anonieme bedrijven herkennen op je website.
Lees verder