Je adverteert via Google Ads, Facebook of andere social media kanalen, betaald per klik en krijgt maar weinig aanvragen. Waar gaan alle kliks naartoe en waar betaal je eigenlijk voor?
Met Leadinfo kun je achterhalen welke bedrijven je website bekeken hebben zonder dat hiervoor een lead- of contactformulier hoeft ingevuld te worden.
Door bedrijven die je website hebben bezocht te herkennen heb jij een stap voor op je concurrentie. Bedrijven die je website vaker bezocht hebben of meerdere pagina's bekeken hebben en geen contact opgenomen hebben kun je hierdoor eventueel zelf benaderen.
Daarnaast krijg je meer informatie over elke klik waarvoor je betaald in Google Ads of andere advertentie platformen. Hierdoor kun je de conversies van je campagnes laten stijgen waardoor ook je ROI en ROAS stijgen en je campagnes in één klap een stuk rendabeler zijn!
* voorbeeld Leadinfo dashboard
Je kunt Leadinfo 14 dagen volledig gratis proberen. Wij kunnen je eventueel helpen met de integratie van de code op je website. Gebruik je al Google Ads? Dan kunnen we je ondersteunen bij het koppelen van Leadinfo aan Google Ads, hierdoor kun je precies zien via welke campagne of advertentie een bedrijf op je website terecht is gekomen!
Een terechte vraag die we regelmatig krijgen. Doordat bedrijfsgegevens niet onder persoonsgegevens vallen is het binnen de AVG-wet toegestaan om gebruik te maken van Leadinfo. Maar het is helaas dus niet toegestaan (en niet mogelijk) om persoonsgegevens van consumenten te achterhalen met Leadinfo.